September 2022

 Beste schrijvers, hebben jullie een leuke vakantie gehad? Wij wel!

Ik persoonlijk had het bij aankomst in Toulouse al meteen aan de stok met een Franse madam. Ze dacht namelijk dat ik drugs aan het zoeken was. Ik was inderdaad ook wel iets vaags aan het doen in een steegje: ik zat op mijn knieën bij een luchtrooster en voelde tussen de lamellen. Maar dat was omdat daar een Geocache verborgen lag. (Geocaching is een soort wereldwijd schatzoeken via internet). Ik en mijn familielid moesten bijna aan de politie uitleggen wat we daar deden. Gelukkig konden we nog net op tijd wegkomen, haha!

Goed, ik en de juryleden zijn allemaal veilig terug van vakantie. Bij terugkomst bleek de mailbox al behoorlijk vol te ziten. Alle verhalen die ons in augustus zijn gestuurd zullen we in september lezen en doen mee voor de volgende VvdM-editie.

We hebben twee nieuwe juryleden aangenomen. Beiden zijn ze ervaren schrijvers en lezers. We gaan zien wat voor invloed ze gaan hebben op de wedstrijd. Het totaal aantal juryleden staat nu op tien en we hebben twee shortlist-lezers. Met zijn allen gaan we aan het werk met jullie verhalen.

Hartelijke groet en tot binnenkort!

-- Maarten van Verhaal van de Maand


Reacties

Literaire Tijdschriften

Iets toe te voegen? Stuur je mail naar VerhaalvdMaand [at] gmail.com!