Mei 2023

Jorge Luis Borges

Goedemorgen schrijvers, het is 1 mei 2023, we zijn voorbij de deadline en onze inbox zit op slot. Nu is het aan de juryleden.

In totaal hebben we deze maand 54 verhalen mogen ontvangen die we met 10 mensen enthousiast aan het lezen zijn. Zelf heb ik al behoorlijk wat doorgekeken en ik kan zeggen dat er zeker een paar toppers tussen zitten.

We proberen de longlist op 6 mei 7 mei te presenteren, maar zoals gewoonlijk houden we een kleine slag om de arm. Het ligt er natuurlijk helemaal aan of de juryleden op tijd klaar zijn en we willen ze graag de tijd geven om elk verhaal in alle rust te beoordelen.

Zoals tegenwoordig gebruikelijk, publiceren we deze maand vier verhalen: de nummers één, twee en drie en het XVVDM.

Aan iedereen die deze maand heeft meegedaan: hartelijk dank voor je inzending! 

Nog even geduld en tot gauw en moge de beste winnen.

Veel groeten

-- Maarten van Verhaal van de Maand

Reacties

  1. leuk leuk
    ik heb dacht ik deze maand niets gedaan, drukte en trouwens mijn verjaardag niet te vergeten
    dat op 5 MEI valt en iedereen de vlag voor mij uithangt :) komende week doe ik weer mee

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Literaire Tijdschriften

Iets toe te voegen? Stuur je mail naar VerhaalvdMaand [at] gmail.com!